,
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
© Copyright by Wydawnictwo & Justyna Muszyńska rok 2009 Darmowa publikacja dostarczona przez Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wy- łącznie w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej odsprzedaży, zgodnie z Data: 21.07.2009 Tytuł: Jak prowadzić tani i skuteczny marketing Autor: Justyna Muszyńska Wydanie I Redakcja: Magda Wasilewska Skład: Marcin Górniakowski Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o. ul. Daszyńskiego 5 44-100 Gliwice WWW: EMAIL: Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzial- ności ani za ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” nie ponoszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania in- formacji zawartych w książce. Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved. SPIS TREŚCI .....................................................7 ................................................................................7 .........................................................7 .....................................12 ............................................................15 ............................................15 .................................................................19 KATALOGACH INTERNETOWYCH ................21 .............................................23 .................................................................................................................24 ...................25 ................................................................................................27 ........................................................................29 ...............................................................................................................29 .................................................29 ............................................................................................30 ..............................................................................................33 .......................................................36 ............................................................36 ..................................................41 Reklama w Google – skuteczny sposób pozyskiwania ..................................44 ..............................................................................................4 ................................................................6 5. REJESTRACJA W klientów JAK PROWADZIĆ TANI I SKUTECZNY MARKETING — Justyna Muszyńska Wstęp Wstęp Większość moich klientów mówi: „Nastały ciężkie czasy”, „Mój budżet marketingowy zmniejszył się dziesięciokrotnie…”, „Co zrobić, żeby nie wypaść z rynku?” Te pytania zainspirowały mnie do napisania tego Poradnika i pokazania właścicielom firm, że przy skromnym budżecie marketingowym można nadal prowadzić skuteczny marketing, stosując inne narzędzia niż drogie reklamy prasowe czy billboardy w centrum miasta. Jeżeli jesteś właścicielem małej lub średniej firmy i zależy Ci niezmiernie na jej rozwoju, to przeczytaj ten Poradnik i wykorzystaj wskazówki, które w nim umieściłam. Opisane w tym Poradniku działania to nie teoria aka- demicka, ale praktyczne sposoby na zwiększenie sprzedaży, przyspiesze- nie rozwoju firmy i promocję Twoich produktów lub usług. Przekonaj się o skuteczności działań, które opisałam w tym Poradniku. Wybierz jedną z usług i zleć ją nam, a my BEZPŁATNIE wykonamy ją dla Ciebie. Na końcu każdego rozdziału umieściłam listę usług, które może- my dla Ciebie BEZPŁATNIE wykonać. Wybierz jedną z nich i skontaktuj się z nami pod numerem telefonu + 48 695 921 708 – najlepiej w godzi- nach 9.00-12.00, od poniedziałku do piątku, lub wyślij do nas e-mail na adres: 4 JAK PROWADZIĆ TANI I SKUTECZNY MARKETING — Justyna Muszyńska Wstęp Jeżeli masz wątpliwości, którą usługę wybrać, umów się z nami na BEZ- PŁATNE konsultacje. Poznamy specyfikę działania Twojej firmy i dora- dzimy Ci, która usługa byłaby dla Ciebie najkorzystniejsza. Na stronie prowadzimy dys- kusję na temat tego Poradnika. Przyłącz się do niej! Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej lektury, Justyna Muszyńska 5 [ Pobierz całość w formacie PDF ] |
Wątki
|